Direktlänk till inlägg 27 juni 2014

En prinsessas morgon

Av Paola Loderini - 27 juni 2014 12:06

Likt en prinsessa skulle jag vakna i morse. Det gick väl sådär bra med planerna kring detta. Åskan höll mig vaken. De timmar jag sov har jag förmodligen gnisslat tänder för min bettskena, som jag faktiskt hade i munnen när jag somnade låg under mig. Fastklistrad mot mitt lår. Jag har nu ett snyggt bitmärke. En perfekt tandrad mitt på låret. Hursomhelst får jag lite spänningshuvudvärk av mitt gnisslande. Bettskenan är alltså till för att motverka trycket, och det gör den inte genom att vara klistrad mot mitt lår hela natten.


Kaffet blev lite för starkt, håret är fett. Så fett att jag kan forma en frisyr utan stylingprodukter. Små stubb har vuxit ut på benen och mina bröst är bara snygga när jag fryser. Barnen har snart inte varit här på två veckor vilket betyder att den lilla hög med kläder jag hade i fåtöljen efter lite "provande" inför olika kvällsaktiviteter…. Det är ingen hög längre. Jag ska besöka en butik för bergsklättrare idag för att se om jag kan bestiga denna ”hög” innan dagen är slut. Det finns ingenting med detta som beskriver hur en prinsessa bör vakna på morgonen! Detta är inte min grej! Det krävs drastiska åtgärder. Ett åtgärdsprogram bör skrivas.


Men det är fredag hela dagen. Det är något vi alla kan glädjas åt i alla fall! Jag vill ge en varm kärleksfull kram till min bästa vän Stina. Jag blev helt tagen när jag såg din nya tavla du målat! Den är fantastisk! Jag är så stolt! Love you! När den är klar vill jag lägga ut den här på bloggen. Folk måste få se din talang!!


Trevlig fredag. Ja har inga planer alls. Bästa jag vet! Då händer något sponant ikväll! :)

 
 
Ingen bild

Conny

27 juni 2014 14:07

Kom å drick vin hos oss då....!! =)

Paola Loderini

27 juni 2014 19:16

Hm.... Vart e ni då....? Sånt här får du liksom skicka till min mobil.... För dessa kommentarerna kan jag inte passa!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paola Loderini - 30 augusti 2016 22:07

     Nu har jag ny bloggportal:        www.nouw.com/paooola ...

Av Paola Loderini - 29 augusti 2016 21:26

Kod för att importera min blogg till Nouw: 9926004046

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:20


  En förälder kom med ett armband och köttbullar på "köttbullens dag" idag.  En lyckligt lottad fröken! :)  Sötaste minsta köttbullarna.  ...

Av Paola Loderini - 23 augusti 2016 21:15


Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards