Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Paola Loderini - 24 juni 2014 11:43

   Mina damer och herrar..... detta är anledningen! Jag gör någonting värdefullt varje dag. Jag har makten att förändra inställningar och makten att få små unika personer att må bra! Det finns dagar då jag känner att jag går på knäna, men när resultatet kommer vid terminens slut. Det är då vi fattar att just detta är ett av världens viktigaste jobb!

Av Paola Loderini - 24 juni 2014 00:20

Känslan att vara spritt språngande förälskad i någon. Det är ju ändå den bästa känslan av alla känslor. När jag stirrar på telefonen i väntan på nästa samtal eller på nästa meddelande, när jag ler sådär fånigt och hjärtat nästan gör ont, men på ett underbart sätt. När man berättar för hela världen att just denna person är så fantastisk och får mig att känna mig så betydelsefull. En person som vet att jag inte är perfekt, men som behandlar mig som om jag var det.


Den känslan har jag inte känt på ett bra tag och den är saknad. Jag har alltid roligt och är väldigt fri. Jag har uppmärksamheten och jag har känslan av att vara omtyckt. Av både vänner och andra. Jag har det väldigt, väldigt bra. Jag är dock totalt känslomässigt låst. Jag är gjord för att vara passionerat förälskad. Jag är en fysik person. Känner inte igen mig själv alls i detta. Kanske är det såhär det ska vara? Är det såhär många känner? Borde gå en kurs i ”Öppna dina sinnen för i helvete!”


   Detta är var det handlar om..... såhär ska det vara.



Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards