Alla inlägg under augusti 2014

Av Paola Loderini - 4 augusti 2014 21:50



Vi åkte ett gäng till Ullared idag. Otto var en av de glada shopparna och herre min skapare vad roligt att se honom där. Han såg fullkomligt förvirrad ut. Kanske för att han vanligtvis handlar allt på NK och på Holmens Herr. Så detta var.... låt oss säga, lite annorlunda för Otto. Jocke visste ju ändå hur det ser ut och hur det är när en miljon människor ska trängas med kundvagnar. Otto hade bara två ord att säga: "Aldrig mer". Meja hade en lista och hon prickade som vanligt in allt hon ville ha. Viggo hade bästa budgeten. Han fyllde år i går och har en något mer fetare plånbok än oss andra, men gjorde slut på 170 kr. Meja shoppade för 1300 kr, varav 500 fick ju jag betala för att det råkade vara kläder, och dealen är att kläder betalar hon inte själv om det är kläder hon behöver.




   Detta hittade jag, och på grund av allt folk

så letade jag inte efter något förutom utgången.


  
Mina barn och Johan Ottoson.
Min bil är inte pålitlig just nu så

vi lockade med Otto till Ullared.

Av Paola Loderini - 3 augusti 2014 23:23

 

Av Paola Loderini - 3 augusti 2014 23:19

   Används varje dag!

199 kr på Clas Olsson

39 kr för extra flaska.

Perfekt att ge bort!


Av Paola Loderini - 3 augusti 2014 23:17

   Charlie Chaplin

Av Paola Loderini - 3 augusti 2014 22:57

  En selfie, givetvis   Min last,

Frapino Caramel med grädde   Bästa killarna!

Alexander & Samuel


 

Glada tjejer i mitt liv!

Sara & Linda



Av Paola Loderini - 3 augusti 2014 22:55

   Christian Louboutin


Av Paola Loderini - 3 augusti 2014 22:32



Min prins har befunnit sig på denna planet i 10 år. Rätt ofattbart att det gått 10 år redan! Hur är det ens möjligt? I morse klockan 7 gick vi upp för att förbereda paket, sång och tårtbit. Han sov givetvis inte, utan tyckte att vi tog alldeles för lång tid på oss i köket. "Det var rätt jobbigt att luras så länge. Ni kunde väl skyndat er?"


Det mest mysiga ögonblicket i morse var att se Meja, så trött, men ändå så noga med att visa sin glada sida för att lillebror fyller år. Jag pratar mycket med barnen om hur viktiga syskon är. Att de bara har varandra. I dag såg vi dessutom en film tillsammans: People like us. Handlar om relationer, och mest om en speciell syskonrelation. Jag grät en flod och Meja tyckte att det var otroligt skönt att vi var hemma själva, för hon hade skämts ihjäl annars. När vi är på bio ser vi 3D. Då skäms hon inte lika mycket, för det syns inte bakom glasögonen.


   Mamma & son






Av Paola Loderini - 1 augusti 2014 23:05

   Liza & jag

"Lotta på Liseberg"


 

Glömde äppelpajen i ugnen = lite bränd.

Den söta pajformen har jag hittat på Ullared.


 

Grillkväll hos Linda


 

Powerwalk i Påvelund


 

Bad på Möttvik


 

Yoghurtbaren i Nordstan


 

Spännande kläder en mulen dag.


 

Vackraste av alla vackra!

Cissi Ödman

Herregud va vacker hon är!


 

Snygga Julio

Hush-Hush

Linnégatan









Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards