Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av Paola Loderini - 21 oktober 2015 18:18


Hello friends and family!


Fast inte family, för min familj läser inte min blogg! Underligt att de närmaste inte läser. Inte ens Otto läser alltid... ja ja... där ser man. Men just nu är det rätt mycket. Tenta i Fysik, planering för resan vecka 44 samt jobbet slukar så innerligt mycket tid just nu så jag kan inte skriva här. Lite synd för detta är ju ändå en avlastningsplats... Det är nyttigt att skriva av sig. Så jag kommer nu att lägga lite ilska här så blir jag av med den...


Jag fick mig ett sånt bryt på Ryan Air att jag skakade av ilska i ett helt dygn. Jag fick dessutom stå för deras sjukligt höga telefonavgifter som var ett måste för att tala om att de behövde justera vissa saker så att jag hade möjlighet att checka in mina barn på planet. Fyra samtal till Ryan Air och ett till Mr Jet. Jag var fullkomligt vansinnig. Inkompetent personal gör så att jag förmodligen aldrig kommer att resa med detta bolag igen.

 

Jag har dessutom inte riktigt koll på fysiken och min tenta borde vara klar innan jag åker på söndag. Började få lite koll på vissa saker igår kväll, men efter kursen i dag så fattade jag följande: "Jag har förmodligen inte alls koll och förstår inte riktigt hur jag ska klara av att skriva något som är läsvärt till söndag". Liiiiite stress kan man säga. 

 

Mina konton har en tendens att minska i värde utan att jag gör någonting.  (?) 


Det ser ut som om någon slängt in en handgranat i mitt hem och stängt dörren. 

 

Tack och hej! 

 

 



Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards