Alla inlägg den 22 oktober 2015

Av Paola Loderini - 22 oktober 2015 18:55



Om flyktingkatastrofen kostar Sverige 40 miljarder per år blir det inte direkt billigare när ni bränner ner husen som flyktingarna bor i. Vad tror ni ska hända? De flyttar ju dessa flyktingar till ett annat hus och det är möjligt att vi skattebetalare då får betala för de brott ni begår med dessa anlagda bränder. Detta bidrar till att kaos blir mer kaos. Intelligensbefriat handlande och jag skäms! Vilket århundrade lever ni i? Bete er som vuxna! Det funkar inte med "Du tog min spade, nu slår jag dig". 

 

Vi kanske ska tänka på, i dessa tider, att vi är ett vackert land i fred. Men också ett land utan försvar och utan tillräckligt med poliser. Vi kanske även behöver tänka på att vi är ett sårbart land. Försök att hålla sams, (för fan). Starta inte skit ni inte kan stoppa. Försök att rikta din ilska mot kärnan av problemet.


Idag går mina tankar till de drabbade familjerna i Trollhättan där en gärningsman dödade och skadade människor på en skola. Därför kommer vår skola att ställa in firandet av Halloween för att visa respekt för alla drabbade. 

 

Ta hand om varandra och var tacksam för det liv just du lever. 

 

 

 

 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards