Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Paola Loderini - 27 oktober 2013 15:45

 

Av Paola Loderini - 27 oktober 2013 15:07



Det finns väldigt fina människor här i världen. Mina vänner Stina, Mie, Nettan, Mia, Anna, Cissi och Ramona kom till tjejfesten igår med en fantastiskt present till mig! Detta var ingen födelsedagsfest eller så. Vi var fyra värdinnor som hade bjudit in och ingen gäst skulle komma med några presenter. Men mina vänner påstod att jag fyllt år. Fyller liksom 12 augusti och har sagt att jag absolut inte ska fira eller ha några presenter. Min pojkvän var bortrest på min födelsedag, dåvarande pojkvän tyvärr, så en vän tog ut mig på middag. Det räckte. Jag ville inte fira. 


Hursomhelst tror jag nog också att mitt lilla brustna hjärta spelade en viktig roll i inhandlandet av present, och kära nån vad jag blev glad! De läser givetvis min blogg och vet att jag älskar dansk design och Dyrberg & Kern gör ju fantastiska smycken! Kolla här!


Ringen är så jäkla snygg så man dör!

   Nu blingar jag åt alla håll och kanter:)


Jag vill tacka mina fantastiska vänner för dessa ljuvliga juveler och

jag är så glad att ni kom, och jag älskar er allihop!

Ni har så varma hjärtan och jag är rik som har er i mitt liv.


Sedan att gänget från Partille fifflar med bordplaceringen får väl vara förlåtet då;)


Love you!





Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards