Alla inlägg den 24 november 2015

Av Paola Loderini - 24 november 2015 19:36




Mega-knut?


Det finns en skobutik på Frölunda Torg. Det finns givetvis flertalet skobutiker, men just denna vill jag prata lite extra om idag. Det finns en hel del skor där inne som jag skulle kunna vilja ha, men jag tappar lusten varenda gång. Personalen är nämligen som iglar. Inte bara det, utan de tror på allvar att vi kunder verkligen tror att de själva äger varenda par på hyllorna och alla är så fantastiskt bekväma, så fantastiskt trendiga och inköpta till ett "fel" pris. Priset på skon ska nämligen egentligen vara bra mycket dyrare eftersom ...bla bla bla... Det blir ganska tydligt när de som jobbar glömmer av att just jag råkar besöka varenda skobutik på Frölunda Torg flertalet gånger i veckan (jag vet, jag har grava problem). Detta innebär att jag går förbi just denna butik varje vecka, och att de säger precis samma sak, varenda vecka... år ut och år in! När jag sedan tvekar köpet så är det ju så otroligt att just storlek 39 är det enda paret de har kvar. Rätt otroligt att det är så varenda gång. Eller hur? Detta stör mig, och därför har jag gjort ett stort framsteg. Jag har slutat köpa skor just här. Detta beslut har jag tagit utan att gå på något avgiftningsmöte eller liknande. 





År 1987? 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards