Alla inlägg under januari 2014

Av Paola Loderini - 7 januari 2014 19:04

   Det kostar  ca 900 kr för att få gosa med en pandaunge i ca 10 minuter. Alla pengar går till ett reservat för dessa djur. För att göra detta måste du ta dig till Kina, någonstans, och det hade ju varit helt fantastiskt att få göra det någon gång i sitt liv! Det måste ju vara så mjukt och gosigt att man aldrig vill släppa taget.

Av Paola Loderini - 7 januari 2014 19:02

 

Av Paola Loderini - 7 januari 2014 19:01

   Hon är ju verkligen ful den där.... eller hur!

Av Paola Loderini - 7 januari 2014 18:47


Efter mat på Jensen´s på Frölunda Torg hamnade jag och min dotter inne på Rag Lady. Titta här! Denna hade jag gärna tagit hem om den inte kostat över 6000 kr. Tyvärr är det ofta så. När jag hittar något jag verkligen vill ha så är prislappen och jag inte direkt bästa vänner. Men den är väl värd en plats här! Den hade varit väldigt fin i min hand. Eller på min arm :) Finns även i lite mindre modell.


 



Av Paola Loderini - 6 januari 2014 21:59

 

De sista två månaderna har väl varit allt annat än trevliga, men nu kan jag nog ärligt säga att jag skrattar från hjärtat och själen. Vissa dagar har jag trott på allvar att den där känslan man har när man skrattar så mycket så att man inte kan andas, att den inte existerade längre. Att man inte skulle kunna skratta så hysteriskt åt någonting igen, för att det fortfarande sitter in tagg i själen som inte vill lossna. Men så är det inte och ingen blev gladare än jag. När någon påpekar "Du skrattar som du brukar igen, jag ser det i dina ögon" utan att man ens tänkt på det gör ju att man vaknar lite. Det är faktiskt så att jag har saknat mitt eget smile en tid, men nu tror jag faktiskt att det kommit tillbaka för att stanna.


När Otto var här förut, en av mina närmaste vänner får jag väl skriva, annars tror folk att jag dejtar honom också. Då sprang han runt här med Viggos pilbåge och pistoler och hotade oss övriga i familjen. Min humor, och hans, i ett nötskal. Jag bryter liksom ihop av sånt där. Slutade med att Viggo bad Otto att fria till mig. Sedan tyckte Viggo att bara för att han i alla fall försökt få in Otto i familjen (Det vill alla mina vänners ungar också kan jag ju tala om) så skulle han få vara vaken en timma till. Men tyvärr funkar det liksom inte så. Otto är en sån som alla ungar älskar, och jag älskar honom för att han får mig att gapskratta! Han är världens mest underbara människa, och han är singel kan jag säga också... Är det nu jag ska skriva ut hans telefonnummer här på bloggen?... ha ha... han hade dödat mig, så det kan jag inte. Men jag vill gärna. Han kommer att bli världens bästa pappa i alla fall. All kärlek och lycka till dig min vän!



Av Paola Loderini - 6 januari 2014 21:46



Det e ju lite roligt att djungeltelegrafen inte sover. Jag var ju tvungen att skriva till den inblandade.


- Folk e ju lite nyfikna på varför vi åt lunch idag.

- Jaha, och hur visste folk detta?

- Tydligen så någon det till någon.

- Aha, det var jag som sa till någon att vi åt lunch.

- Jasså, där har vi "läckan".

- Ha ha, och nu tror alla att vi smygdejtar?

- Här kan man inte andas utan att någon undrar varför.

- Då får vi göra om det! Vi sprider ett rykte!

- Absolut. Jag e på!

- Ensam-lunch?

- Jajjemän!

- Nä, vi slår på stort. Vi äter middag!

- Oj, folk blir totalt förvirrade.

- Ska bli spännande att höra vad som sker efter det.

- Verkligen.



Tack för en trevlig och väldigt glad lunch. Skrattade mycket! :)


... och till er andra. Vi dejtar inte. ;)

...och alla barn var med dessutom!






Av Paola Loderini - 6 januari 2014 00:24

     Herregud... vad ska man liksom säga om den här....?  Marry me?       Alltså. Jag tittar på en serie där han egentligen inte har någon av de tyngsta rollerna, men hjälp!!! Jag smälter när jag ser den här mannen. Jag vet inte vad det är men han är bara liksom "min" och desstom talar engelska med sånt uttal så att man smälter en gång till. Shiiiiiit! Vampire Dairys. Totalt värdelös serie, men mycket fint att titta på kan jag garantera!

Av Paola Loderini - 6 januari 2014 00:10




När någon säger "Du är helt enkelt magisk!"



:)


Tack!

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards