Alla inlägg den 1 december 2013

Av Paola Loderini - 1 december 2013 22:19

MEN KILLEN ÄR SÅ SJUKT SNYGG!


Tackar Netflix för en ny säsong där man kan drömma sig bort i fantasin:)


Shit. Vilka ögon.

Kolla på serien. Bilden ljuger inte.

Han ser precis ut såhär!

Av Paola Loderini - 1 december 2013 20:59



En mysig advent! Jag bortser från att det är stopp i mitt handfat i badrummet och det inte finns någon vältränad byggarbetare i närheten som kan fixa detta en helgdag som denna. Nuförtiden har jag lärt mig att leva i "nuet". I alla fall lite mer än tidigare, och det innebär att jag inte stressar upp mig för stopp i handfatet eller att spilla ut en halv liter julmust på mattan. Det är bara ett handfat. Det är bara en matta. På med julmusik och sjung "All I want for Christmas is you" i kör med någon käck svensk sångerska. Japp. Så blev det.



   Startar morgonen med Ris a la Malta och saftsås på hallon.

Gudstjänst på SVT2 kl  där Kristina, min kollega, satte en av sololåtarna!

Morgonen var precis så mysig som den ska vara och det var riktig julstämning!


Jag är lite av en julig nörd.


 

I mitt fönster hänger lite kärlek....istället för en stjärna.

Följ inte stjärnan, följ kärleken!;)


Mamma och min bror Daniel kom hit och åt kyckling i citron- och dillsås. Lägger ut receptet i veckan. Väldigt gott blev det! Sedan blev det glögg och barnens bakade pepparkakor....alldeles förmånga skumtomtar trycktes ner i magen så nu äter jag varken pepparkakor eller skumtomtar mer.



   I Mejas rum för att stjäla tillbaka mina nagelack.






Av Paola Loderini - 1 december 2013 20:50

   Såhär blev våra lussebullar!   Meja myser i min kofta...   Sista natten i hans t-shirt.

Ser mycket bestämd ut efter tre labila dagar.

Vet inte vad som hände. Bakslag i processen antar jag.

Av Paola Loderini - 1 december 2013 09:42

    

Av Paola Loderini - 1 december 2013 09:41

 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards