Alla inlägg den 8 december 2013

Av Paola Loderini - 8 december 2013 20:37



Ibland får jag de exakt rätta orden serverat på ett silverfat. När jag sitter där och har den där känlslan "Vad fan känner jag egentligen? Kan någon jävel tala om det för mig?". Precis då är det någon annan som säger något sådär bra och givande att jag fattar precis vad jag känner. Det är coolt. Exakta orden som jag inte riktigt kunde finna själv! Mäktigt. Det måste ju vara det mest ultimata. Att någon annan kan prata om det man vill få sagt.



Har varit på ett givande möte idag. Ett möte som ger mig en massa energi och ett sunt tänk. Ett möte som talar om för mig att det faktiskt finns saker jag kan förändra och det även finns saker som jag tyvärr, hur jag än försöker, inte ska lägga mig i alls. Ibland har jag inte riktigt förståndet att förstå skillnaden, men idag blev jag "sorterad" igen. Riktigt bra måste jag säga. Idag blev jag inte irriterad. Jag blev inte förbannad och jag blev heller inte ointresserad och likgiltig. Jag blev allt annat än just det där. Det tackar vi för.


Dagens visa ord från mig:


Gå på magkänslan! Kroppen talar om för dig

när det är något som inte är som det ska.


  





Av Paola Loderini - 8 december 2013 14:15

     

Av Paola Loderini - 8 december 2013 14:13

 

Presentation


En blogg, helt enkelt....

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards